101 Magazín

Zbierajte body a získajte plyšákov Angry Birds!#AngryBirds

Viac info
Zbierajte body a získajte plyšákov Angry Birds!

Pretože vy za to stojíte

L’Oréal Paris oslavuje 50 rokov podpory ženského sebavedomia

Značka L’Oréal Paris je viac než značkou krásy. Reprezentuje krásu vo všetkých jej podobách. Vízia krásy podľa L’Oréal Paris je mnohovrstevná a rôznorodá a tento rok je pre značku výnimočný v tom, že oslavuje už 50 rokov podpory ženského sebavedomia!

„Pretože vy za to stojíte“ je veta, ktorá je so značkou L’Oréal Paris neodmysliteľne spojená, ale skrýva v sebe oveľa viac, než sa na prvý pohľad môže zdať! Nie je len obyčajným reklamným sloganom, je to misia značky, ktorá nás učí, že vziať vnímanie krásy a sebavedomie do vlastných rúk je veľmi posilňujúce. Značka L’Oréal Paris vždy podporovala ženy a verila v ich hodnotu, čo slogan len dokazuje.

Slogan vznikol v roku 1971, jeho autorkou je Ilon Spechtová, vtedy 23-ročná autorka reklamných textov z newyorskej pobočky reklamnej agentúry McCann. Jednalo sa o vôbec prvý reklamný slogan na podporu sebavedomia, ktorý spotrebiteľa dnes oslovuje rovnako ako v dobe svojho vzniku. „Pretože vy za to stojíte“ predstavuje symbol, ktorý dodáva sebavedomie ženám každého veku a spoločenského postavenia a podporuje ich v tom, aby verili v samú seba a vo svoju krásu.

„Najmä muži boli zvyknutí vidieť obraz ženy v reklame napríklad ako postavu sediacu pri okne, so záclonami povievajúcimi vo vetre. Žena bola skrátka vnímaná skôr ako objekt. Väčšinou bola len obrazom bez hlasu. Chcela som ukázať ženu skutočnú, ktorá je asertívna a súčasná, zároveň som chcela, aby ju reklama ukázala v pozitívnom svetle“, spomína Spechtová.

Inšpiratívne ženy z rôznych kultúrnych prostredí v úlohe ambasádoriek značky sú toho živým dôkazom. Predstaviteľky naprieč rôznymi generáciami, ako je Jane Fondová, Andie McDowellová, Eva Longoria, Elle Fanning a množstvo ďalších výnimočných žien v každej kampani značky L’Oréal Paris vyslovujú „Pretože vy za to stojíte“, a tým zdôrazňujú posolstvo určené všetkým ženám sveta – aby nezabudli na svoju hodnotu.

Filozofia, ktorá sa premieta do samotných produktov L’Oréal Paris, je založená na prevratných vedeckých objavoch, a vďaka tomu dokážu dodávať sebavedomie ženám po celom svete, pomáhať im získať zaslúžené miesto v spoločnosti a v konečnom dôsledku podporiť spoločenské zmeny k lepšiemu.

Medzi jeden z prelomových produktov patrí určite farba na vlasy Préférence, v reklamnom spote ktorej prvýkrát zaznel slogan „Pretože vy za to stojíte“. Za prevratnú inováciu je potom považovaný rad starostlivosti o pleť Revitalift. Ten zahŕňa unikátne produkty proti starnutiu, a to od krémov až po séra, a je založený na najnovších objavoch z oblasti dermatológie. Čo sa dekoratívnej kozmetiky týka, na rúže Color Riche si spomenie nejedna z nás. Za dobu svojej existencie sa na trhu objavilo viac ako 350 druhov textúr a farieb tohto rúžu, preto si z jeho portfólia dokáže vybrať skutočne každá žena. Rovnako tak make-up True Match, vďaka ktorého širokej škále odtieňov by už žiadna žena nemala mať problém nájsť svoju farbu make-upu.

Ako je vidno, zástupcovia značky vždy verili, že každá žena, kdekoľvek na svete, má mať prístup k dostupným, ale zároveň kvalitným kozmetickým produktom, ktoré ju podporia vo vlastnom uvedomení a viere, že za to stojí.

Keď teda hovoríme „My za to stojíme,“ nie je to len slogan, ale poslanie značky. Vziať krásu do vlastných rúk dodáva sebaistotu. Veriť vo svoju vlastnú krásu je niečo, čo nemôže ovládať nikto iný, je to skutočná sila. Značka L’Oréal Paris tak dlhodobo usiluje o to, aby nasledujúce generácie žien mohli bez obáv povedať „My za to stojíme a nikdy sme o tom nepochybovali“.

Najčítanejšie články

Milujte svoje oblečenie, starajte sa oň

Milujte svoje oblečenie, starajte sa oň

Čítať viac
Roztočte zábavu s uletenou partiou ANGRY BIRDS!

Roztočte zábavu s uletenou partiou ANGRY BIRDS!

Čítať viac
Sprchové gély inšpirované prírodou s novým zložením a v novom obale

Sprchové gély inšpirované prírodou s novým zložením a v novom obale

Čítať viac

Zobraziť všetky články